Friday, 28 February 2014

Red dress





Nigdy za dużo kratki - takie hasło przyświeca mi już od trzech wpisów, haha. Obiecuję, że to już ostatni kraciasty zestaw, którym Was pomęczę. Pisałam jakiś czas temu, że mam bzika na punkcie ciuchów z tym motywem... Takie są teraz skutki. Kolejny wpis będzie już zupełnie w innym stylu i barwach kolorystycznych ! Dzisiejszy zestaw różni się jednak od tych przedstawianych przez ostatnie miesiące na blogu. Ładne w swej brzydocie "ortopedyczne" buty połączyłam ze zwiewna sukienką, szalikiem o tym samym wzorze oraz czarną czapką - turbanem. Nastąpiła też innowacyjna zmiana fryzury, idąc za przypływem szaleństwa (chyba po raz pierwszy) upięłam włosy. Mam nadzieję, że ten troszkę 'inny' zestaw przypadnie Wam do gustu.


coat & shoes - ROMWE | dress - frontrowshop | hat - choies | scarf - H&M | sunglasses - C&A



46 comments

  1. Love the idea of wearing double plaid print! Red looks lovely on you!

    http://jeansandroses.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. swietne polaczenie! I uwielbiam takie sukienki :)

    ReplyDelete
  3. piękny makijaż ^^ szkoda, ze dodajesz posty tak rzadko...
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ostatni 6 dni temu ! już coraz częściej !

      Delete
  4. Absolutely gorgeous!!! Amazing look! :D

    Check out my last outfit on my blog >> The Annelicious

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam te Twoje połączenia!

    soniasstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. zdjęcia super! dokładnie fajniej jakbyś dodawała chociaż tak raz na 3 dni! :)

    ReplyDelete
  7. Rajstopy są genialne! <3

    ReplyDelete
  8. I didn't think you would ever do a 'punk' style look, but this is lovely! The fishnet tights are a really nice touch. One of my favourite looks of yours!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aw thank you ! I'm glad you like my new outfit. I wanted to show you something new and different from my latest posts :)

      Delete
  9. A moze teraz czas na jakis post kosmetyczny ?;)

    ReplyDelete
  10. Ze spiętymi włosami nadal pięknie :)

    ReplyDelete
  11. Super cool pics :)
    Awesome outfit <3
    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/02/iron-club.html

    ReplyDelete
  12. Genialne połączenie krat! A ten turban - fantastycznie w nim wyglądasz :D

    ReplyDelete
  13. Jakie masz piękne włosy:) i do tego sukienka cudna, dokładnie kraty nigdy dość;)

    ReplyDelete
  14. Those shoes! <3 <3 <3 You look absolutely gorgeous, love

    www.neverforgottenhere.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. cudowne połączenie kraty z kratą! ;)

    ReplyDelete
  16. No nareszcie posty coraz częściej, mam nadzieję że tak zostanie :) A chciałabym zapytać jakim aparatem robisz zdjęcia i czy posiadasz obiektyw ? A w jakim programie później obrabiasz je ? Dziękuję z góry za odpowiedź i pozdrawiam Ada <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. nikon d90, nikkor 1.8f 50 mm w photoshopie

      Delete
  17. uwielbiam Twoje outfity :) Są takie dziewczęce <3

    ReplyDelete
  18. Dear pretty iga! i really like your look, it's quite something new i think. do you take the pictures yourself or does it someone else? it would be so nice if you'd answer my question :)

    best wishes :*

    ReplyDelete
  19. SUPER LOVE THE OUTFIT :)
    anyway, would you like to follow each other?

    SOMETHING REAL SERIOUS

    PLEASE JOIN MY GIVEAWAY HERE
    SAMMYDRESS GIVAWAY ON SOMETHING REAL SERIOUS

    ReplyDelete
  20. przepięknie Ci w tym turbanie

    ReplyDelete
  21. Zapraszam na http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/5kpw/
    wszystkie sukienki po 50zł i spódniczki po 30zł ;-)

    ReplyDelete
  22. Muszę przyznać, że krata dodaje Ci mega uroku ;)

    ReplyDelete
  23. piękne okulary i słodka sukienka, w takiej mogłabym chodzić, mimo że sukienkami na co dzień gardzę :P pozdrawiam

    ReplyDelete
  24. Jak dbasz o włosy i cerę? Nieziemsko wyglądasz, zazdroszczę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam jakichś specjalnych problemów z cera, nigdy nie miałam. Używam jedynie zielonego kremu z ziaji, który aplikuję na noc. Włosy staram się podcinać co 3 miesiace, gdy widzę, że już porządnie się rozdwajają. Szamponu używam tego, który aktulanie kupi mama :P do włosów farbowanych. Od jakiegoś czasu kupiłam też w HEBE odżywkę keratin kallos podobno działa cuda :P Moje włosy są po niej lsniące i meega proste :)

      Delete
  25. So lovely outfit !

    dslvfr.blogspot.fr

    ReplyDelete
  26. Super cool pics, they are very nice!!
    And your outfit it’s cool too
    <3
    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/03/misbehave.html

    ReplyDelete
  27. A ja chciałam zapytać o kolor włosów bo jest przepiękny, sama farbujesz? bo ja bym chciała uzyskać taki kolor u mojego fryzjera ale nie wiem jak go opisać ? :)

    ReplyDelete
  28. Piękne loki :) taki hollywoodzki styl to coś zdecydowanie dla mnie :D

    ReplyDelete
  29. Kiedy nowy post :D ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdjęcia juz są :) tylko musze się zabrać za obróbkę

      Delete
  30. właśnie kiedy <3 ?

    ReplyDelete



Copyright by Iga Wysocka. All right reserved.